...پشتیبانی(تیکت)...

قبل از ارسال پیام به بخش پشتیبانی،سوالات متداول دیگر کاربران را مشاهده نمائید!

بله!برای ثبت تیکت ابتدا واردناحیه کاربری شده و در فرم فوق ثبت نام کرده و پس از تائید حساب کاربری خود بهحساب کاربری خود مراجعه کنید،و در پائین صفحه کاربری خود بر روی گزینه (ثبت تیکت) کلیک کرده و تیکت خودتان را ارسال کنید.

ساعات کاری شرکت 8:30 الی17 است. همچنین روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها تعطیل هستیم. در موارد خاصی شاید خطوط تلفن یا سیستم تلفنی ما با مشکل مواجه باشد. در این مواقع می‌توانید پیام‌تان را از طریق نشانگر پشتیبانی در سایت برای همکاران ما ارسال نمائید.

 

برای خرید لازم نیست عضو سایت شوید. هنگام خرید از شما اطلاعات لازم پرسیده می‌شود و در طی فرایند خرید، به‌صورت خودکار عضو سایت می‌شوید.

 

ضمن تشکر از اینکه به ما اعتماد کردید و از سایت فراپین خرید کردید:

محصولات فیزیکی

سفارش‌ها حداکثر در یک روز کاری پس از ثبت سفارش به پست تحویل داده می‌شوند. سفارش‌ها از طریق پست سفارشی ارسال می‌شوند. زمان رسیدن می‌تواند بین 2 تا 7 روز باشد.

اگر احساس می‌کنید سفارش تاکنون باید به دستتان می‌رسید ولی نرسیده است، سریع‌ترین راه آن است که در ساعات کاری با شماره 1165 9101-011 تماس گرفته و داخلی 3 (واحد پشتیبانی)را شماره گیری کنید،در صورت تمایل کد پیگیری بسته پستی به شما داده خواهد شد.

 

محصولات دانلودی

پس از سفارش یک محصول دانلودی و پرداخت مبلغ، به‌صورت خودکار به صفحه دانلود آن محصول هدایت می‌شوید. همچنین ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که شامل لینک دانلود است.

شما همیشه می‌توانید پس از ورود به سایت، و مراجعه به حساب کاربری ،در ستون سمت راست بروی  گزینه (دانلود ها)کلیک کرده و فایل‌های خریداری شده را دانلود کنید.

به چند روش میتوانید با ایشان ارتباط برقرار نمائید:
1)تماس در ساعات اداری شرکت با شماره 1165 9101-011 و شماره گیری داخلی 4(قابل ذکر است،عموما ایشان در شرکت حضور ندارند،لطفا قبل از تماس با ایشان با بخش پشتیبانی هماهنگی کرده و وقت تماس بگیرید)
2)پیام‌تان را به ایمیل Bozorgi.Saeid@Farapin.ir بفرستید. البته پاسخگویی شاید تا چند روز طول بکشد. لطفا اگر پیشنهادی دارید خیلی واضح و مشخص و فقط در چند سطر مطرح کنید.

ورود

عضویت